Volgens m’n moeder verdien ik een lintje. Ik hou me erg goed aan alle maatregelen die er zijn vanwege dat stomme Corona. Ik heb nauwelijks bezoek en ga niet op bezoek en bezoek zelf geen winkels.

Toch was het dit weekend even spannend wat de test zou uitwijzen. Ik ben benauwd. Ja! Bingo op de Corona kaart. Dus liet ik mij testen. Na 32 uur wist ik meer. Geen Corona.

Maar daarmee is m’n benauwdheid niet weg. Ik kan niet voldoende zuurstof binnen krijgen door via m’n neus te ademen dus zit ik al hijgend via m’n mond te ademen. Dus heb ik de huisarts gebeld. Vanmiddag een afspraak. De huisarts en assistente gaan in beschermend pak want ik heb wel Corona gerelateerde klachten.

Zou het dan toch Corona zijn? We horen vanmiddag wel wat de huisarts ervan denkt. Nog even doorzetten..

En psychisch? Het is slopend maar de suïcidaliteit valt mee. Meer gespannen, gestresst.. onzekere tijden voor iedereen.